En natt hos Morfar och Marie.

I går kom Tova hem efter att ha varit en natt hos sin morfar i Mjölby.

När jag skickade ett sms i onsdags kväll för att fråga om det gått bra och om hon hade sovit någon middag.
Dem svarade att hon inte hade sovit någon middag och att hon slocknade halv åtta. Och att dem båda slocknar snart. Då var kl halv nio :) Nu fick dem se hur hyperaktiv och rätt krävande hon är. Och så har vi det varje dag *pust*

Var rätt skönt att få lite lugn och ro här hemma. Lilleman är ju inte så krävande än liksom. Men samtidigt saknade jag henne direkt när dem hade hämtat henne i onsdags förmiddag. Men det är väl så vi mammor är antar jag :)

I alla fall, det hade inte varit så bra väder så dem hade inte kunnat åka ut till gammelfarmor och gammelfarfar i ödeshög. Trist. Där finns det hur mkt utrymme som helst för henne att springa och leka.

Dem hade gått ut i skogen en stund iaf och plockat blåbär och smultron. Då trivdes hon. Naten hade gått bra, hon fick ligga mellan dem. Och förutom att hon rör sig som en elvisp så hade hon sovit hela natten.

På torsdagen hade dem åkt till skänninge för att mata änderna. Tråkigt nog så var det inga där då. Så dem fick åtevända hem och då kom Khim förbi med samson, en stor Golden. Jättefin och snäll.

Så hon hade det nog rätt bra där ute i Mjölby.

Fick världens bamsekram av henne när hon kom hem. Oh gud vad jag hade saknat henne. Och tro det eller ej, hon var snäll hela tiden tills hon somnade.

Tänk om det kunde vara så varje dag *önsketänkande*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0