*gäsp*

Klart jag är trött, har inte sovit en blund i natt. Inte efter maries samtal. Hon rongde i går kväll och sa att hon tyckte att vi skulle få komma upp till honom, så har vi iaf träffat honom i fall han skulle....... vill inte ens säga lr skriva det.

Har vart så orolig att någon skulle ringa i natt. Att man inte skulle hinna. Jag har inte träffat honom sen i torsdags när han var pigg och rätt glad och lättad.

Jag vet att jag kommer bryta ihop när jag ser honom. Speciellt om han får ett anfall inför oss.

"pust" vad som helst för att han ska klara det här alltså!!

Som ni förstår kommer min blogg att till största del handla om pappa nu. Min älskade pappa!

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Jag gråter nästan när ja läser din blogg nu...jag känner igen känslan, ok pappa fick hjärtattack men han överlevde, men känslan av maktlöshet känner ja igen och hur ont det gör i kroppen,hjärtat ja allt!!



Hör av dig när du orkar så kan ja komma över

2008-12-08 @ 10:49:54
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0