Jaha..

Fredag i morgon. Är det domens dag lr en befrielsens dag? Vill inte tänka men jag blir koko om jag inte släpper ut lite.  Svaren ang pappa kommer i morgon lr senast måndag. Vill inte att det ska finnas någon fredag lr måndag. Eller någon cancer alls självklart. Jag hoppas o hoppas att det är grad 1, det kommer bli tillräckligt jobbigt endå för oss alla att ta oss igenom detta. Och jul nästa vecka dessutom. Vilket beskedet än är måste jag vara stark och klara detta för barnens skull så dem får en jul att minnas. Julen är ju en högtid, speciellt för barnen. (iofs blir ju ja oxå som ett litet barn då)

Åååh, oron kommer smygande igen. Inte bra, min syster och jag har fått magkatarr, inte så konstigt dock efter allt och det vi har framför oss. Mådde skitilla i tisdags em, trodde jag skulle spy, hade jätteont i magen o fick inte behålla något. Trodde först att det var magsjuka men min syster sa att hon kände igen symtomen och i går onsdags kände jag oxå igen dem. Jäklar va ont i magmunnen ja hade. Kunde inte äta nån lunch o på kvällen hade vi julfest, men fick i mig 2 små tallrikar god julmat iaf. Hade skitkul i går, nåt som kändes väldigt skönt. Att få skratta =)


Nä. Ska försöka lägga mig o sova. Vem vet när man får sova okej igen..


Älskar dig pappa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0