Pyssel och bak =)

Det bara spritter i kroppen på mig =)
Först ska jag bara säga att jag är så glad för att pappa har fått åka hem! I går eftermiddags. Så skönt för honom. Komma hem till sin säng och fru. Jobbar ju en stund idag annars hade jag följt med syrran och hälsat på.

Annars idag så händer följande:
Mamma kommer hit, min syster en stund. Då ska vi baka, pyssla, dricka glögg och julöl. Barnen får julmust självklart,hehe. Måste iväg och jobba mellan 1230 -1500 men sen fortsätter vår pysseldag. En tradition vi har att pyssla och så på Lucia (ja som kommit på det o vill hålla den vid liv) Så medans jag jobbar så skulle mamma gå ut i snön med ungarna. Tror theo är lite rädd för snön men det går nog hoppas ja =)

Just ja, idag ska vi jobba i pyjamasbyxor, haha. Katarinas idé, får hoppas den säljer nu bara.

Njut, njut av snö (om än lite blaskig) pyssel, bak och juldofter! Det ska jag göra =)

Vinterpussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0