3-1 =)

Vilken match!!! LHC gjorde 2 mål i första perioden, Brynäs kontrade med 1 mål i 2a perioden (trodde dem ja *hehe*) sen gjorde LHC 1 i tredje =) Haha, Brynäs målvakt gjorde en dundermiss när sista målet gick in för LHC. Vet ej fan va han gjorde typ 3 meter från sin plats. Men vilken stämning. LHC klacken mot Brynäsklacken. Och jag mot J. Haha, vad jag pikade och dummade mig mot han (lilla brynäsfanset) Var faktiskt rätt skoj att vi hejade på olika lag.

Och nu du min lilla vän Anna gör jag dig sällskap i inflammationsträsket. Har så förbaskat ont i min vänstra häl. J är nämligen expert på idrottskador (han är en liten sportnörd, but i like that) och ser sånt jämnt så nu är det bara och smörja och hoppas på att det går över. Får jobba i foppatofflor i morgon, kan ju inte gå i vanliga skor lr stövlar =( men på lördag struntar jag i det. Då ska jag ju vara fin för då är det ju fest =)

Just det, sen träffade jag 2 st LFC spelare =) måste kolla deras matcher nästa år. J har så himla många kontakter, både inom och utanför sportvärlden =) Och jag trivs då. Äntligen mkt sport igen =)

Min syster och hennes pojkvän var barnvakt i kväll och otroligt nog hade barnen varit jättesnälla. Blir riktigt chockad för på mig testar dem ju verkligen gränserna varenda dag. Johanna och Dennis fick iaf biobiljetter för besväret =)

Nä, nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att kunna sova. Tyvärr är det ju så att jag sover jättedåligt 3 nätter i sträck när det är fullmåne.*suck*.

Godnatt på er och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Tha redhead

Grattis (100%ironi:P) men ta det lugnt, min inflammation har fortfarande inte lagt sig efter 1 månads tid!!

2008-11-14 @ 19:41:21
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0