Det drar i gång nu..

Julhandeln. Fredag och absolut lördag var det drag på jobbet. Men gud så skönt att ha något och göra! Mellan perioderna och finanskrisen har ju påverkat, det märker man ju. Vi ligger ändu plus för att vi säljer barnkläder och föräldrar stsar ju mer på barnen än sig själva. Jag vet ju för jag gör ju detsamma. Men nu är det igång igen. Mkt julklappar att slå in =) Kul kul.

Tyvärr får jag inte mina mer timmar efter nyår. Anställningsstopp gäller nu pga finanskrisen *suck*

Annars är allt bra här hemma för tillfället. Tova var hos sin pappa fredag till lördag, gick jättebra. =)

J och jag träffas inte mer då han ville vara mer än vän, men inte jag för att jag har så mkt annat att tänka på just nu. Så nu har jag gjort någon kär och olycklig igen *suck*

Men jag kan säga att jag ligger på dejtinglistan iaf *asg*

Nä, nu hänger ungarna i byxorna på mig för att dem ska ha mjölk och macka. (dem har ändå ätit frukost de matvraken)

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0