En liten sammanfattning...

I lördags var det då kombinerad inflyttningsfest (jessy&Hampus) och födelsedagsfest för Hampus o Danne. Var lite nervös måste jag erkänna så här efteråt. Visste att det nog skulle bli många, men visste inte hur många av dem jag skulle känna. Har ju alltid haft mitt ex med mig förr o då har det ju känts lite bättre. Men fy vad kul jag hade.
Var skitsköj o träffa alla igen plus nya männsker.

Kvart i sex på kvällen kom Anna o bosse o hämtade mig. Jessy o annas föräldrar bor nämligen vägg i vägg. De släppte av mig o jag gick in för anna o bosse skulle äta middag med "the folks" (hälsade på dem jag med något senare o gav dem en stor kram var)

Iaf, jag o Jessy åkte o hämtade pizza för över 500 spänn!! Var ett par st som skulle käka tillsammans. Blev 2 gigantiska påsar att bära men vad f*n, är man hungrig så.. =)

Runt 20 droppade det in folk o festen var på G. Haha, satt o drog ett par shots med Hampus brorsa och snackade lite. Trevlig typ det där =) Fullt med folk, alla var glada. Och Jessy var såå söt i sin klänning!! Saknar magen faktiskt.. Nä, det får vänta ett par år faktiskt! Men en till vill jag gärna ha iaf. Inte långt kvar nu innan de blir föräldrar =) LÄNGTAR tills jag får se det lilla pyret.

Ringde till J på natten, full o lite "sugen" =) Så den sötisen kom långt där bortifrån och hämtade mig och sov över.

Fasen vilken huvudvärk jag hade dagen efter. men upp o göra sig i ordning, ta ett par tabletter och hämta ungarna. Tova klagade över att ha ont i båda öronen. Suck, men det är nog lugnt, hon hade ju endå klämt dem mellan 2 stolar tidigare i veckan liksom. men natten var inte så lugn sen så det var bara o stiga upp skapligt på måndagen o ringa BVBC o få en tid på VC. O dem konstaterade att det var inflammation i båda =( Ännu en antibiotikakur o vabbning....

Så theo får va på dagis iaf medans jag är hemma med Tova, iaf tills i morgon onsdag, sen får hon gå igen. Om hon inte har feber vill säga.

O gulliga J ska vi inte glömma =) han messade mig i morse o frågade om han skulle komma förbi med mat. O hur gulligt är inte det =) Så jag skulle slippa stå vid spisen nu när jag endå har mkt. Vilken sötis han är!!

I morgon måste ja förbi en butik o lämna en tröja tova fick men va för liten. Plus att ja ska sola en sista gång innan klassträffen på fredag.

Så den här veckan har jag ytterligare några saker att se fram emot.

1. Förfest på Platå med gamla klassen 9c.
2. Fortsättning till självaste skolåterträffen på Konsert&Kongress
3. Biodejt med J.
4. Åka till mjölby o fira pappa på farsdag. (stackars mina barn som inte har någon far att fira nu)


Nä, nu är det dags o lägga dem små liven. Om jag lyckas, de verkar inte så jäkla trötta precis.
Tjenis på er O puss på er som vet vilka ni är *asg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0