*Gäsp*

=) Fick iaf sova hela natten. Trött iaf men Theo sov men inte mina drömmar *suck*

Min syster kom över i går, vi skulle kika på färjan och sen Prison Break. Då sa hon att hon läst i tv-tidningen att Warrick i CSI skulle försvinna från serien, att han skulle dö. Så vi blev ju bara tvugna att titta på detta avsnitt. Tyvärr har jag inte följt sista säsongen så mkt pga diverse saker. Men han får ju liksom inte dö! Ett sorgligt avsnitt =(
Prison break var rätt bra men hoppas det slutar efter den här säsongen. Dem får inte göra som dem gjorde med Lost. Att det blir söndertjatat.

Jobb idag. Sen kommer min pappa och ska ta barnen till 1930. Sen tar min morbror över Theo och Tova går hem till mamma igen där hon bor för tillfället.

Och jag? Jo jag är hos Anna på lite mys ljusparty. Lite underbart doftande ljus i den mörka samvaron =)

Mindre än 2 veckor kvar till 1a advent!

Har ju knappt jobbat något på 3 veckor nu så idag får vi se om julhandeln kommit i gång något.
Skönt att vara tillbaka. Skingra tankarna, igen...

Ibland ångrar jag verkligen mitt liv. Vill fortfarande börja om på nytt någon annanstans. Alla skulle få det bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0