Hockey i kväll =)

Japp, match mellan LHC - Brynäs. Blir rätt bra tror jag. Det roliga egentligen är att jag är LHCare och J brynäsare *asg* Men vi sitter vid LHC platsen. Sen hade han tydligen en överraskning efter. Har ingen aning om vad det är men jag blir lite nervös ju .  Vi får se, tycker ja inte om det säger ja det för jag sa till honom igår att ja har stress/nervös mage. Och har lidit av social fobi en gång i tiden. Så vi får se.

I går var jag och jobbade men var nog inte riktigt frisk nog för att jobba en hel dag så där. När kl var efter halv 4 så började jag kallsvettas och frysa. Hade fått hostattacker många ggr under dagen som bara blev värre o värre. Kände mig helt matt, inte långt ifrån att svimma. Frågade om inte kompisen kunde ta stängning eftersom jag blir tvungen att stå ensam i 2 timmar. Men tyvärr hade ju hon bilen o hennes ungar skulle på olika sorters träning så det förstår jag ju. Ja kan ju inte sätta hela familjen i gung pga detta. Men jag bet ihop. Blev dock lite mer folk efter 17 och jag gick på bara 1/3 fart resten av kvällen. Tyvärr vilket en del kunder tog illa upp av. Hjälpte jag en kund på golvet så var det ju inte så att man såg kassan hela tiden så någon kanske fick vänta ett par minuter extra innan jag sakta gick fram. Jobbar på fredag oxå men då bara från 1130 till 1630, så jag behöver ju inte stå ensam någonting. (vilket ja tycker ä skönt när man mår så här)

Dags för dagis snart sen ev ner till stan då ja glömde lämna ett par nycklar på jobbet (som sagt, min hjärna funkade knappt igår) Men ska ringa o höra om dem har några extra så det räcker att ja lämnar dem tills på fredag i stället *hoppas hoppas*

Finns det någon rekordslagning i otur i Gunnies rekordbok? Annars platsar jag nog där snart *suck*

Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0