It´s just about chaos............

AAAAaaaaaaaahhhhhhhhh!! Jag vill bara skrika rätt ut. Så alla hör. Men jag skriker inombords, känner hur hjärtat brister, hur det totala mörkret sväljer allt i sin väg. Varför ska allt jämt bli så här?? När allt är så bra så är det någon som drar bort marken under mina fötter och jag bara faller och faller, längre och längre ner. Varför blir jag straffad om och om igen. Har jag inte fått och gjort upprättelse nog nu. Har inte jag kämpat jämt och ständigt för allas bästa. Så varför drabbas jag!!!!?

I morgon är det festa som gäller, släppa allt och bara ha kul med mina vänner.

Jag vill starta om, ett nytt liv och inga sorger.

Kommentarer
Postat av: Tha redhead

Vad har hänt? Call me

2008-11-14 @ 19:42:06
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/
Postat av: Madde

ringer i morgon stumpan. Så kan vi oxå snacka om vi ska sällskapa dit =) Puss

2008-11-14 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0