Klassåterträff á la 90-tal.

I fredags var det ju då dags. Jag och några till skulle träffas nere på PLatå kl 17 och ta en liten drink och prata lite innan man kom till det stora placet.
Naturligtvis är jag försenad och jag känner inte igen någon utanför. Smsar Tessan och undrar om dem är där men dem är själva försenade men får reda på att några redan är där. Så jag ser någon jag misstänker vara Lillis gå in så jag typ smyger efter *asg* Pinsamt att erkänna ju... Ser honom sätta sig vid ett bord där jag känner igen flera men det är bara killar. Står och pratar med syster i telefonen ett tag för att se om tjejerna är på väg. Till slut håller ja på o frysa ihjäl så jag tar ett djupt andetag och går in. Kan ju säga så att all nervositet la sig direkt. Inga pinsamheter här utan pratet rullade på, ja menar, man har ju endå 10 år att prata om =)

När kl var 1745 så var dem flesta där iaf. Var några st som dök upp på Konsert O Kongress i stället. När vi kom fram dit till kl 19 så fick vi skumpa =) Och sen var festen i gång. En del kände man ju knappt igen men så fort man började prata så kom man ju på det. Det dröjde ca 1 timme innan vi fick sätta oss till bords, tack o lov, var så himla hungrig och ingen idé att dricka något mer på tom mage. Man vill ju att folk ska minnas en efterråt men inte som hon som spydde på dansgolvet (o det hände heller inte)

Lite tråkigt att just våran klass blev uppdelad vid 2 bord. Maten var okej, gott bröd, god kyckling men en aning för stark, chilisåsen ska vi inte prata om *eld från munnen typ* men potatiskakan var supergod, om det funnits mer hade jag garanterat tagit mer av den. Jag o 2 tjejer till delade på en vinare till maten och lillis bjöd mig på rött. Efter maten fick vi äntligen gå ut o röka, vakterna stoppade nämligen oss innan maten pga att det fortfarande var mkt folk som skulle in och så hade dem ingen stämpel. En av oss var lite fräck och drog in på toan och rökte *asg* Och det var inte jag =)

Vaniljpannacotta med hallonsås till efterrätt *mums!!!* säger jag bara. Och nu var det äntligen dags att få freaka loss på dansgolvet så dem plockade bort hälften av alla bord och Dj:n gjorde entré.
Vill ni höra en liten hemlis (äntligen fick jag känna på hur det var att vara populär =) Knappt någon kände igen mig och när dem fick höra att det var jag kollade dem en extra gång och sa hur vacker jag var. Kommer leva länge på det här kan jag säga)  Mkt dans blev det med mkt många personer. Det sjuka är egentligen hur mkt man saknade 90 talet, hatade det då med skola och allt men man fick upp ögonen nu och insåg att folket inte var så dumt att umgås med.. Men, jag fick ju oxå höra att jag var rätt tillsluten i skolan vilket gjorde att folk inte närmade sig så mkt. *suck* men dem har ju rätt, det vet jag!

Träffade även på folk som jag inte hade en aning att dem skulle va där, folk som man träffat förr och festat med och tom strulat med =) Haha, lite chockad vart jag... Men på något sätt så blev nog alla chockade under den här kvällen när man mötte folk man trodde man skulle känna igen och sen inte gör. Jag missade tyvärr en hel del folk jag skulle velat prata med men som jag inte kände igen och dem kanske inte kände igen mig heller för den delen.

Men jag kan avsluta det här inlägget med att säga att det var det roligaste och mest spännande jag gjort på väldigt, väldigt länge!!! =)

Och ni som kommer ha träffen nästa år har jag bara ett tips =) NJUT!!!! så länge ni kan för kvällen går alldeles för fort, för fort *suck*

Förhoppningsvis får jag tag i lite kort ja kan lägga ut. Själv glömde ja ju kameran hemma *suck*

Puss o Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Babe..du ÄR och HAR ALLTID VARIT VACKER!!

Bara så du vet!



Verkar som om det var en toppentoppenkväll!!



2008-11-10 @ 14:52:26
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jovars det kan man ju lugnt säga, att det var en toppenkväll alltså. Fast iofs har ju oftast alltid känt mig vacker =) Puss.

2008-11-11 @ 09:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0