Säg mig...

Men finns det någon kille som bara kan vara vän med en tjej för att hon just nu inte vill ge sig in i ett förhållande??
Jag trodde det, men tydligen inte. *snyft*

Han kom in i mitt liv som en stormvind
Han tog mitt hjärta till sig med sina vackra ord
Jag drunknade i hans underbara ögon
Han tog gladeligen mig i sin famn och tröstade mig när jag var ledsen
och berättade hur jobbigt mitt liv just nu är
Han ville ta ett steg frammåt med mig i sitt liv
Jag ville men samtidigt fanns rädslan där
Han sa att han kunde vänta på mig
Tills jag var redo

Sen rasade hela min värld
Igen
Jag förklarade
Han lyssnade
Jag nästan grät
Han tog min hand och tröstade
Jag var inte redo
Jag ville bara vara en vän
För tillfället
Tills allt det jobbiga har lagt sig
Sen kan jag fokusera på honom och bara honom

Men inte han
Han vill inte bara vara en vän
Så nu sitter jag här
Ensam
Ingen som håller min hand och säger att allt blir bra
Ingen varm famn och luta mig mot
Ännu en gång är det jag som förstör allt
Mitt mörka jag

Varför jag?
Varför?
Varför kan ingen kille bara förstå och vara min vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0