Usch och åter usch!

Är sjuk =( Men ingen feber än så länge idag men gårdagen var rätt hög *suck*

Men jag har mig själv att skylla. Hade lite småhosta redan i fredags och sen när man var på K&K så drog man ju inte på sig jackan när man skulle ut och röka, vilket  var väldigt dumt när jag vet att jag har lätt för att bli sjuk nu för tiden.
Så i lördags började jag hosta som en tok, tack och lov så fick jag ingen hostattack under filmens gång. Var ju och såg Saw V. Skitbra! Ska inte säga något mer eftersom det kanske finns fler som vill se den =) Men så fort jag kom ut och vi började gå mot bilen och prata så hostade så jag kände mig blå i huvet.

Vi åkte ut till huset i skogen, sådär lagom efter 2 rysare på dagen och kvällen *asg* Men det gick bra. Sov som en stock den natten med.

På söndagen åkte vi till Mjölby och firade pappa. Hämtade ju först upp syrran självklart =) Lite käk och prat, trevligt trevligt. Sen blev det dags att åka hem så jag och J gick ut till bilen för att sätta in bilbarnsstolarna *suck* Vilket jobb det är. Men efter ett tag lyckades jag tillsammans med mkt hosta. J sa att jag absolut inte såg bra ut. Nej, och jag kände mig inte bra heller =(

På kvällen blev det mys med barnen och senare kräftor med syrran *smaskens* Jag får inte nog av svenska kräftor!

Iaf så vaknade jag upp med världens tjockaste hals igår, kände mig febrig men hade ingen just då. Dessutom hade jag fått nackspärr vilket inte var så skönt. Frammåt eftermiddagen kom febern, rätt hög, kändes som så iaf och jag kunde knappt prata =( Men jag var ju endå tvungen att ta mitt ansvar och försöka städa, laga mat och baka till dagisträffen i kväll. Men jag kan säga så att jag somnade strax efter 21, helt otroligt och något som är ännu otroligare var att jag fick sova helt ostört till kl 07 =) Så himla skönt. Iofs kanske jag var helt borta så att jag inte hörde någon gnälla =/

Då ska vi se vad jag har att se fram emot den här veckan:?

* Förhoppningsvis jobba i morrn, annars blir det väl ingen jul för oss.
* LHC - BRYNÄS på torsdag, VIP-platser =)
* 25-årsfest hos Porse, Lördag. Ska bli så kul!
* Sova ut lite förhoppningsvis =)


Snart dags att gå till dagis. Jobbigt varenda morgon eftersom dem stökar till det mesta just innan man ska gå *suck* Orka liksom....

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Sååååå kul vi kommer ha på lördag, fett med shaka ass på harrys:D Hetast i stan som förr;)

2008-11-11 @ 11:05:58
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dock får vi väl se om ja har råd o följa med dit. Får ju inte pengar förrän nästa vecka suck Det skulle ju vart kul!!!

2008-11-11 @ 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0