Blondin.

Jaha, dags för en ny vecka igen. Jobbar äntligen men lite panik över mitt HÅR!! Skulle lägga i blonderingsmedel igår. Har använt den här förut men nu blev det gult =( Blev inte så glad när jag såg mig i spegeln kan jag säga. Så jag får nog gå upp o köpa 1 pkt till o lägga i *suck* Hoppas inte folk garvar åt en på stan...

Måndagen var annars något bättre. Hade möte med Soc hemma hos mig ang stödfamilj och lite andra saker. Ringde det numret jag dragit mig för hela tiden men då var ju dem på tjänsteärende o skulle återkomma kl 13. När kl var 13 så satt jag som på nålar och nästan kände ångesten börja komma. Mamma sa att jag inte skulle ringa nu om jag kände sådan press. Så jag skippade det den här gången oxå. Fast det är inte självaste samtalet som egentligen är det jobbiga utan att efter samtalet börjar själva processen som kan bli utdragen och väldigt jobbig. Men jag måste nog ringa på torsdag, måste...

Det blev en sen middag igår, Tova slocknade tidigt o hade hoppats att theo oxå skulle sova vid den tiden. Men något tidigare än vanligt sov han endå så lite mystid blev det iaf =).

Hoppas den här veckan går snabbt!
Fredag ska jag till frisören.
Lördag är det fest!

Nu ska jag försöka hitta på något med håret så inte så mkt av det gula syns.

Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0