Förkyld =(

Jaha, igår ja. Bad mamma att se efter Theo så jag kunde lämna Tova på dagis så jag fick jobba, jobbade nämligen bara 3.5 timme igår. Så vi går upp på morgonen och jag ringer dagis och säger att Theo är sjuk. Sen kommer mamma vid 1030 o jag o Tova ska strax gå. Då säger mamma att Tova ser dålig ut på ögonen. Nej säger jag, jag kände på henne i morse och hon var pigg, men tar febern på henne som naturligtvis visade på 38.5. Typiskt!

Bara o ringa till dagis och dra iväg till jobbet. tack mamma för att du finns. Det första jag får göra där är att fixa in folk till idag. Jobbar ju egentligen heldag men vad ska man göra. Men klart folk ställer upp.


Det dumma är att dem har inte feber på dagarna utan det kommer frammåt kvällen o natten. Får väl se hur länge dem ska va hemma. Bara dem är friska till helgen iaf =)

Själv vaknade jag med täppt näsa i morse *suck* Men vad ska man vänta sig när man har 2 snoriga ungar i sängen som ska ligga o kramas när dem inte mår bra... Små skruttisar!!


Jaha, idag kanske man bakar lite om man orkar, stimulera barnen på nåt sätt för dem är endå rätt pigga för att va sjuka.


Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0