Fredag =)

Ååh, äntligen fredag och i morgon är det lördag. Så som jag har längtat =) Efter den här veckan så behöver jag den här lugna helgen. Har vart hemma med barnen sen i onsdags pga att dem varit sjuka. Men ibland har man trott att dem inte vart det för dem har inte vait slöa, tvärtom faktiskt. Däremot har ja varit slö för jag blev ju smittad förstås. Ingen feber men täppt och tjock i halsen o slö. Men bara det inte blir värre tills i morgon så är jag glad.

I eftermiddag kommer morfar och "mormor" och hämtar barnen. Dem ska vara i mjölby hela helgen. Hoppas det blir skapligt väder så dem får vara ute och leka iaf. Kanske får träffa Ida och Nea och William.

Själv ska jag fixa grekiska biffar tills i morgon. Blir knytis och inflyttningsfest hos nathalie på kvällen men på förmiddagen först ska jag ha lite mysigt =) Hoppas bara vädret tillåter att va utomhus. Jag är så spänd inför morgondagen =) Har inte haft så mkt att se fram emot men nu börjar det bli ändring på det med. Och sen ska jag lägga mig i ett skumbad, riktigt varmt och skönt och det viktigaste! I lugn och ro =) Inte ofta det blir av. Man fattar inte hur mkt man uppskattar ett långt och avkopplande bad förrän man får tid till det. Inte ofta alltså.

Fest hos Jessy o Hampus snart också =)
Om bara 3 veckor är det klassträff, skitskoj =)

Känner mig lite yr nu så det är väl bäst att äta lite.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0