Livsglädje.

Aaah, ällt känns så himla bra! Jag skulle kunna dansa genom dagarna nu. Vem var det som sa att Livet är en dans på rosor? För just nu stämmer det =)

Allt har blivit så lätt sen jag tog farväl. Slippa alla tankar på vad man borde göra och inte göra.
Bara jag och barnen!

Barnen ja, i helgen har jag varit barnfri och det är fortfarande svårt att inte ta upp telefonen och ringa ett par ggr om dagen. Det är skönt att va barnfri men man saknar dem ju så otroligt mycket! Men ja ska snart hämta dem och gå till lekparken där dem ska få leka med Wille ett tag. Sen bär det av hemåt och tvätta och baka! Håller på och fyller upp förrådet inför Tovas kalas. Hon fyller den 21/10 men kalaset är den 26e.

Gud vad jag ser fram emot dem närmsta veckorna. är helt uppbokad till fester,möten o dylikt. Var länge sen man var det, det var nog innan man fick barn skulle ja tro.

Vilket underbart höstväder det är idag =) Ska bli skönt att komma ut lite. Synd att det blåser men solen är åtminstonde framme och hur ofta är den det? Inte ofta.. Hösten är favoritårstiden, tänka bara på hur mkt mysigare allt blir när kylan börjar komma =)

Nä, bäst att städa undan lite innan ja hämtar dem.

Ha en toppendag där ute i höstvädret!


Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Fin bild gumman!!

2008-10-12 @ 14:46:33
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0