Snö =)

Iofs snöblandat, men iaf. årets första =) Tova blev helt till sig( ok ja erkänner, ja med) Iaf, när hon såg snön falla så ropade hon - Tomten =) Haha, nä du gumman. Det är ett tag kvar.

Bara det inte regnar så i morgon =( så tråkigt när man ska gå till dagis o till jobbet. Börjar kl 10 i stället i morgon, några timmar extra blir det iaf =) De undrade om ja skulle jobba lördag oxå, har ju egentligen inte råd o säga nej men ja bad dem se om nån kunde hoppa in, annars ställer jag ju självklart upp sa jag. Men dem har inte ringt.

Usch ja, var o storhandlade på maxi idag med CYKEL (oj oj oj) Me det gick men jag frös o frös fast jag hade 3 tröjor o en ullkappa o scarf. Men det är ju klart, förr hade man ju lite fett som värmde *asg*

Min outfit till helgen blir svart, har bara en sak o säga om det " I LIKE IT!! nä ja menar LOVE IT!! " Det som bryter av det hela är en grön scarf och bruna stövlar. Om jag kommer ihåg ska tag ta en liten bild på moi innan jag går hemifrån.

Nä, nog med snack om lilla mig =) (men ja kan inte låta bli, ja kan inte rå för att ja älskar mig själv lite för mkt ibland *asg*)

Sov gött på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0