Bara sorg

Min syster berättade om en liten pojke igår som hade cancer. Det stod om det på aftonbladet. Det handlade bara om dagar kvar för den lilla. Hemskt att vara så liten och oskyldig när man får en sån dom..

Läste aftonbladet nu och läste om honom nu.
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4901243.ab
Viktor har somnat in.

Bröt ihop totalt... Vet inte vart jag tar vägen snart.. Vart jag än vänder mig så finns den där onda sjukdomen överallt, nätet, tvn, radio o tidningar. Jag kan inte komma undan.

Jag ber och ber att pappa ska kunna slåss mot sjukdomen och att han ska kunna vinna. Men jag vet att det är lönlöst. För första gången i sitt liv har han mött sin överman........

Love you Daddy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0