Sol och glass och ***** ipred........*suck*

Snart dags att gå till dagis. Har vart ensam med Tova i natt. Väldigt skönt. Tova är ju så att om hon är arg lr ledsen på något (det förflutna tex) så går allt ut över mig. Men från i går kväll har vi haft det jättemysigt. Hon har varit så glad över att ha haft mig för sig själv. Vi har haft kul helt enkelt =) Dessutom har ja kunnat sova (med lite hjälp från imovane) Somnade vid 23 i går, skillnad mot kl 04 i förrgår natt.

Efter lämningen ska jag o mamma gå en prmenad i vårsolen. In på DHL service point och där ska jag nog ta o köpa en glass oxå. Sitta o njuta i solen och äta glass. Finns inget skönare =)

t ova

=) tova skrev sitt namn ovan. Hon är så duktigt =)

Nä, dags att borsta tänderna.

Ha det gott i vårsolen.

Edit:: J**** ipredlag!! Pontén, släng dig i väggen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0