Sjuk =(

Fy och åter fy. Började frysa igår kväll och när ja lagt barnen frös ja så mkt att ja tog på mig en tröja. Kände då hur det gjorde ont i huden och musklerna. Hade iaf ingen feber när jag la mig. Men dock så vaknade jag med feber och ont i huvudet och hela kroppen *suck* Och nu är det ju så att man är livrädd med tanke på svininfluensan. Har läst o läst men inte blivit så mkt klokare ang den sjukdomen eftersom den väldigt mkt liknar den vanliga influensan med feber, muskelvärk m.m. Bara att avvakta antar jag. Börjar det bli svårt o andas så är det ju bara o kontakta sjukvårdsrådgivningen.

Tyckte det var lika bra att barnen skulle vara hemma från dagis, För det första är ju jag helt vimmelkantig så jag orkar knappt stå på benen. Dessutom hade dem lite småfeber i går och om nu man skulle ha sån otur så vill man ju inte att dem ska sprida sjukdomen vidare. Jag håller verkligen tummarna så dem blir blå att det inte är den influensan.

Pappa är mkt bättre =) Röntgen visade på inga rester efter op. Han tränar o tränar och vänsterhanden/armen som han inte kunde lyfta/röra har blivit bättre. Även benet är starkare, så han kan stå upp om han håller sig i med högerhanden. Han är så glad. Vi med självklart =) Hoppas det gett honom längre tid.

Nä. lite vila nu då. Om det går med dessa virvelvindar som drar fram...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0