Snart Valentine =)

Vet inte om ja ska hata eller älska den dagen? En underbar dag men full av desperation efter va man ska hitta på och vad man ska köpa till sin kärlek. Tror ja får sätta mig o ta en funderare på det. har inte kommit på nåt än.

Ska till läkaren nästa vecka. Kan inte fortgå så här som jag mår nu. Kan inte sova, viktnedgång och stressad och orolig till fullo. Ny medicin? Vem vet.. Men skulle va skönt att få ett anhörigstöd pga allt med pappa och flera dödsfall i släkten/nära krets. Var väl egentligen bara en tidsfråga innan det skulle hända. Tyckte jag visad min sorg men i verkligheten är det inte så. Har velat vara stark för mina barns skull och sen för min systers skull. Dags för mig att tömma mig tror jag...

Så det blir inget jobb för min del nästa vecka heller. Sen får vi se vad läkaren säger. Jag har ju en hel del sjukdomshistoria bakom mig att luta mig på också. Känns tråkigt eftersom ja inte jobbat så länge men jag är hellre hemma ett tag och mår bra för barnens skull..

Barnfri helg iaf. Då får ja tid att vila. Vet som sagt inte vad vi ska hitta på. Man kan ju alltid hoppas på en överaskning =) Nä. men bara jag får mysa med killen så är ja nöjd.

Kramisar på er!

Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0