Uschamej...

Usch. Känner mig inte bra. Ont i halsen, konstig i kroppen, illamående och allmänt låg. Tur man har sin underbara syster här som muntrar upp en. Tova hosta så hon nästan spydde i natt. Ingen sömn där direkt. Stackars tösen. Ja, egentligen får ja väl skylla mig själv att ja mår så här. (fast det var ju endå en tidsfråga pga barnbakterier)

Iaf så var vi ute i lördags. Jag, Johan, Syrran; Dennis, Mamma; Pelle och Lena.  Vi käkade på Texas LongHorn, en stor blodig biff *mumma* Gullet betalade min mat och detta kalas slutade på ca 900... Men ja bjöd tillbaka lite iaf =) när vi kom till bowlingen. Tror jag kom sist bland oss 4 tjejer, För första gången *suck* Men så jäkla kul vi hade det. O att jag är sjuk är väl att jag sprang ut o rökte utan jacka...

Vi åkte hem till mamma o pelle och skulle fortsätta festa men då slog John Blund ner i mig. Så vi begav oss hemmåt runt 00.

Sov väl till 11 o vaknade med världens huvudvärk... Usch. Göra mig i ordning, slänga i mig ett par koppar kaffe och krama o kyssa Johan hejdå =) Var tvungen att va hemma tills 14 för då kom skruttungarna hem från tjejerna som har dem varannan helg när ja jobbar. Så nästa gång dem har dem så är det VALENTINE =) passande, vi är ju ensamma då!!

Ha det gott alla. Själv ska jag försöka ta hand om min tråkiga sinnesstämning med lite skräck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0