Vad är det som händer??

Jag förstår inte. Nu är en annan person (en pappa) jättedålig och det kanske rör sig om bara några veckor kvar att leva. Orsaken: cancer.

Dessutom är hans dotter dålig oxå. Orsak; cancer. Som har strålats o allt men nu är tillbaka??

Dessa är personer som inte står mig jättenära men som jag har träffat och står min mamma o hennes fästman jättenära.

Vad fan händer? Jag svär att det måste bero på miljön!!

Nu går man och oroar sig själv oxå så fort nåt känns konstigt lr dylikt. 2 dar innan nyår upptäckte jag en stor knöl i ljumsken. Ca 2 cm i diam. Kunde inte röra den och det kändes när jag gick. Så ont. I vanliga fall hade jag nog knappt brytt mig men efter detta med pappa så tror man direkt att det är nåt sånt. Iaf så avvaktade jag tiills måndagen efter nyår. Då hade den blivit mindre o kändes knappt o sen poff var den borta. Men man blir helt nojjig. Tex undersöker jag brösten kanske lite väl ofta. Men bättre än ingen gång iofs.

Nej. Nu får det vara nog. Vet inte hur mkt mer jag ska palla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0