Tears, laughter, sorrow, love and hate.

Jag håller på att brytas isär. Sakta men säkert så vet jag vart det är på väg.
Jag behöver inte mer skit i mitt liv. Men på nåt sätt så ska allt hoppa på mig som en blixt från klar himmel.
Jag vet inte hur mycket mer jag klarar av... Jag skriker men det hörs inte ut. Orden stockar sig i halsen. Tårarna dock, dem rinner och vill inte sluta. Hur? Varför? När? Tusen frågor men inga svar.
Det gör så ont, så himla ont. Hjärtat spricker, tårar rinner, klumpen i magen som aldrig försvinner.

Jag darrar, jag skakar, jag kan inte andas.
Varför?

Det finns många ord som beskriver hur man mår. Det som bäst beskriver mitt liv just nu och för alltid är
K
A
O
S


Jag älskar, jag gråter, jag hatar, jag gråter, jag skriker, jag lyssnar, jag tystnar.....

Jag älskar och kommer aldrig ifrån det....

Mamma älskar er Tova och Théo. Ni är hela mitt liv, hela jag, ni är mitt blod.
Jag älskar dig pappa. Jag vet inte vad jag kommer göra utan dig!
Jag älskar dig mamma som är mitt och barnens stora stöd i svåra stunder.
Jag älskar dig Johanna för att du är en underbar moster och min underbara syster.
Jag älskar dig Marie för att du är den underbaraste person jag mött och som är så stark för pappas skull.
Jag älskar dig Johan, barnens pappa.


JAG
ÄLSKAR
men vet inte varför.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0