Sjuk =(

Vadan detta då? Vaknade helt igenomtäppt och tjock i halsen. Inte kul. Lämnade ungarna på dagis och kände när jag gick hem att kondisen inte var som den brukar. Hem och fryser. Står och viker tvätt när jag blir helt vimmelkantig och måste sätta mig. Tar febern och har 38.5 ca. Fasen, tål ingen grad över 37.5 nu för tiden, förr jobbade man med 39 graders feber ju.

Blir och mysa ihop sig i soffan och ta ner febern. Mamma är snäll och ska hämta barnen kl 15 så jag får vila och orkar gå i morgon.

Pratade med min läkare på redakliniken förut. Sjukskrivningen går ju ut 1/7 och vi hinner ju inte påbörja arbetsträningen nåt eftersom ja går på semester vecka efter ja börjat. Inte så shysst o börja jobba o sen får ja återfall och alla andra ä på semester och ingen kan hoppa in. Men tydligen är allt överskickat till VC igen och den jäkla läkaren Nada. Hate her!!
Men förhoppningsvis får ja en tid där så att mamma kan va med eftersom hon inte lyssnar på när jag är ensam med henne. Jäkla skit, ska man få ångest för att träffa henne oxå... Jag vet bara att ja lever i nuet och har ingen direkt motivation till nåt. Så hur ska man kunna påbörja nåt när man vet att ens pappa inte har långt kvar och när det väl händer så står jag där på ruta ett igen.

Bubbel bubbel i hjärnan min.

Nu till lite roligare saker.
Johan och jag är bjudna till Familjen J och N på midsommarafton. Jag hoppas att vi kan komma men J skulle kolla upp först. Bara hoppas på bra väder då.

Sitter fortfarande som en besatt och kolla efter klänningar på nätet. Jag får PANIK, vet inte va ja ska ha för nått. Hörru du Anna =) Är det nån speciell färg för gästerna som gäller? Att vitt och svart går bort förstår jag iaf =)

Have a great day. Nu ska ja slappa i soffan...*snörvel snörvel*

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Haha, nää gumman! ni får ha vilken färg ni vill, förutom helsvart eller helvitt:-D



Ses på fredag



puss

2009-06-15 @ 12:10:24
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0