Äntligen!!!

=) Att man kan bli så glad alltså.. Hm, efter vi äntligen är friska alltså =) Ungarna är på dagis idag. Båda är pigga. Men dem äter knappt nåt, gått ner en massa i vikt, speciellt Theo stackaren. Men endå är dem pigga. Mot vad man kan säga om mig iaf. Vilket är negativt, för Tova vet att jag sover och därför passar hon på att göra ALLT hon inte får. I morse hittade jag henne gömd under bordet med stora godisskålen *suck* Då har hon klättrat upp i bokhyllan och hämtat den. Hmm, funderar på att sätta en grind till deras rum så att dem är tvugna att ropa på mig när dem vaknar och vill ut.

Men nu till det bästa. Är äntligen medlem på Spotify!!! Wiiiieee =) Har letat och letat efter invites och äntligen hittade jag en sida där dem delar ut =) Så snabbt som fan var jag på och fick en. Så nu sitter jag och lyssnar på Lasse W =) Could it be better?

I helgen var barnen hos M och T. Vilket var väldigt skönt efter dem här fartfyllda veckorna av sjukdomar...

Åhhhh, är inte Hugger i sten så underbar!!?

Iaf, jag och johan gick på bio. Kollade watchmen (så bra) Blodig och sexig film =) Sen gick vi en kortis på stan och funderade ut vad vi skulle göra här näst. Skulle käkat men båda hade ätit lite för mkt godis och popcorn så man var inte så himla hungrig. I varje fall så åkte vi hem till mamma o pelle för att ha lite kul, dricka och snacka. Men ja kan ju säga att det inte blev så kul. jag fick nog av mamma o hennes attityd och sa det oxå (ha hade inte ens druckit en halv öl så ja va inte full o muckade gräl) Hon tog åt sig (hoppas jag) och ordnar det här nu. Annars är jag tvungen till att ta i med hårdhandskarna och det blir på värsta jobbiga sätt för henne *suck* (inte bara för henne utan mig o barnen oxå)  Men ett måste antar ja... Har inte lust att behöva oroa mig för henne oxå. Räcker att ha pappa att tänka på.

Inom 2 v kommer mina 2 par glasögon. Nice. Ser fram emot det...

Haha,,, Anna. Kollar redan klänningar till ditt bröllop. Looking forward to it.

Hm, borde ringa tandläkaren oxå... *suck* gillar inte det....

Sitter och kollar frisyrer. Ska klippa mig och färga det till mammas 50 års fest. Funderar på och bli brunett. Har tänkt på det sen förra sommaren men fegat ur varje gång. Vet att jag passar i det ju. Men vill hitta rätt ljusbruna toning. Inte lätt ju.

Jaja, ha en great day everyone.

Puss!

Btw, har ni tips på nån sida med frisyrer, gärna från år 2008 o 2009 =) så säg det till mig ... Bye bye

Kommentarer
Postat av: Tha redhead

Det är bra babe, jag har hört att det är flera som letar redan nu:D

2009-03-19 @ 00:48:19
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0