Här är det julafton

varje dag känns det som. Nästan pinsamt att gå upp till posten uppe i centrum och hämta ut typ 6 paket varje dag, Men ungarna och jag älskar att komma hem och sätta oss och slita upp paketen med kläder. Idag var det ungarnas tur. det var deras kläder som kom. Kul att se att dem gillart. Btw. Theo tar sina nya pumaskor varenda gång vi kommer hem från dagis och går runt och håller i dem. Det är bra grabben, lär dej att tycka om dyra saker *asg*

Nä, men ja måste sluta med detta. Inget bra liksom.

Var på VC idag med. Ytterligare en ny läkare, hon hade iaf läst på lite, vilket är skönt. Vi satt och pratade där och helt plötsligt kläcker hon. Jo men du ska ju börja jobba idag.Kändes som att jag blev helt vit i skallen. Typ stammade fram vadå, nej det skulle jag inte.

-Men det står i dina papper här från förra besöket. (doktorn)

-Äh, nej, jag skulle få träffa en läkare först o göra en uppföljning o se om medicinen funkar.

Iaf så blev ja sjukskriven helt till sista mars o sen ska jag jobba 50% av min tid från 1 april. Och datumet är ju passande. För det känns som ett stort jäkla skämt. Hur ska ja klara av att vara fit for fight när ja typ bara sover 2-3 timmar per natt.
Jaja, förhoppningsvis blir det bättre, fick insomnande. Hur det nu ska funka, vill ju inte ta dem när ja ä ensam med barnen.

Btw, fick mina glasögon i går. Älskar dem!!



Stirra er inte blinda på mitt hemska utseende. typ "ingen sminkdag" *asg

Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tha redhead

Jättefina babe!!!

2009-03-25 @ 01:42:06
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0