Kimi o ai shiteru. Te quiero. I love you.

Stavas olika men innebörden av orden är det samma =)

Ytterligare en helg har gått. Tiden går så snabbt. Men det är ju inte så konstigt, det är ju så mkt som sker i vårt liv.
Pappa gör ett uppehåll nu i strålningen. Han fortsätter med cytostatikan under tiden som kommer dubblas och sen tredubblas mot slutet av dessa 3 månader som nu ska gå. Sen ska dem gå igenom röntgen och allt för att se om det hjälpt nånting. 3 månader! Man hade ju hoppats på att få reda på något nu.

Vi bowlade i fredags. Hade jättekul och trevligt. Är så jäkla förälskad nu så man hoppas ju på det bästa =) Det pirrar och spritter i kroppen.
Iaf så kom jag trea i vårt lag. Jag har totalt tappat stilen när det gäller bowling. Nu typ trippar/dansar jag fram *asg* Vilket fick min syster oxå att asgarva.

I lördags var vi på 45årsfest. Hade skitskoj där oxå. Jag, Johan och min syster satt och körde kort, frågespel och "Jag har aldrig". Tårarna bara sprutade när vi höll på. Sen blev vi lite miljövänliga och släckte ner, tände en massa stearinljus. Okej, musiken tystnade ju inte dock. Kul hade vi iaf. fick lite användning av mina ny aglasögon iag =)

Idag kom barnen hem vid 15tiden. Vi hade lite mys och åt kräftor med syrran. Mumsigt värre. Johan som hade kvar svenska kräftor. Efter lite övertalning så fick vi ta dem =)

På torsdag börjar jag jobba igen. Ska bli intressant att se hur det går.

Glöm inte bort den här underbara meningen: Jag älskar dig. Sprid kärlek.

Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0