Nu sörjer vi med LHC

Jaha, vad ska man säga förutom att det blev en väldig stor besvikelse! Men jäklar en sån spännande match. Jag satt och hoppade i soffan, slet mitt hår och svor och bad att dem skulle göra ett mål.. Den bästa jag sett på länge.

Men, jag måste berömma Skellefteås målvakt. Han skötte det jävligt bra och räddade skotten snyggt.
Synd att han var så himla bra.... *suck*

Hm, nu är frågan vilka man ska heja på i resten av spelet. Förutom Skellefte så känner ja inte till de övriga lagen så bra... Och eftersom jag måste hålla med att dem gjorde en toppenmatch kanske man får heja på dem hädanefter i årets slutspel.

Iaf så kör dem mot färjestad har jag för mig.. Första matchen går nu på torsdag.

Hur ska man nu kunna gå och lägga sig och sova med det här adrenalinet som pumpar runt.

Sleep well everyone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0