Vååårkänslor och smak för mode.

När solen tittar fram så smyger sig vårkänslorna också fram. Och inte bara dem. Man vill ha nya saker, till uteplatsen, hemmet och till sig själv och barnen.

*suck* Jag har blivit en shopaholic, traderashopaholic. Passande nu när filmen går också.*suck*..
Nej men det är inte bra. Sitter vid sista chansen och bläddrar o bläddrar, budar och budar. Dem senaste 4 dagarna har jag vunnit. Alldeles för mkt. Men bara saker jag väldigt gärna vill ha dock. Budar inte på sager som man inte behöver. Men endå. Borde få paketen snart. Nyfiken på om dem är så snygga dem ser ut att vara lr om det passar mig eller barnen. En del fynd har man faktiskt gjort. I värsta fall får man väl sälja det vidare. Borde faktiskt lägga upp kläder som barnen vuxit ur. Skulle tjäna en hel del slant på det med tanke på hur mkt POP kläder det är.

Just nu sitter ja hos Johan, har sovit här i natt. Jag höll på och gå i taket pga sömnen. Somnar inte förrän vid 3 lr4 på nätterna och sen är det upp tidigt, mellan kl 7 och 8 när dem vaknar (jo, för mig är det alldeles för tidigt) Borde vara trött då på kvällen med andra ord. o ibland är ja det, så jag kan lägga mig halv tio tio och så fort huvudet hamnar på kudden blir jag super pigg =( Förstår inte. Skulle behöva nåt som hjälper mig att somna på kvällen men det är ju inget alternativ när man är ensam med barnen mitt i veckorna. Liksom, ta en tablett och sov gott och ungarna vaknar och leker rövare med mitt smink lr nåt mitt i natten. Nej tack! Mamma sov hos ungarna i natt.

Vinterkräksjukan slog riktigt hårt mot ungarna. Inte riktigt lika hårt mot oss andra. Btw så är den inte riktigt slut än. Har hört att alla runt omkring oss blivit smittade direkt lr indirekt. Jäkla aggressivt virus det här. Och än är det inte slut verkar det som.... Bara det inte kommer tillbaka till oss iaf.
Ungarna har gått ner i vikt. Mest Theo. Han väger bara 10 kg nu =( vet ej hans exakta vikt innan men det är säkert 2-3 kg som försvunnit. Han blir 2 år och väger så lite. Man ser revbenen och när man byter blöja på han är dem helt plötsligt alldeles för stora och man känner höftbenen genom.

Tänkte så i förrgår att om han inte får tillbaka sin aptit snart så är det BVC som gäller men äntligen åt han helt normalt igår. Plus en tallrik till på kvällen vid 1930. Tack du gode...

I eftermiddag ska jag till VC på nåt möte med en tjej som åker runt till olika VC för att prata med patienter om hur dem vill bli hjälpta. Om det är så att man får säga synpunkter och sånt så lär dem få höra *suck* Är så jäkla trött på dem men samtidigt vill ja inte behöva söka mig till en annan VC.

Nähä, dags att göra sig i ordning och kolla hur det går med mina bud =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0