Vårkänslor och panik över bikinisäsongen =/

Nej fy fan. Tror att jag ändå vill ha vintern kvar. Jag ångrar inte mina barn ett dugg men var mina bröst tvungna att försvinna? Tänk er 2 tomma små H&M-påsar! Det är jag det =(

" Men orka. Jag hatar mina bröst! Eller vilka bröst förresten? Dem tomma påsarna som bara hänger där och inte fyller någon funktion alls. Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så okvinnlig som jag känner mig nu. Jag saknar mina lagom stora och fylliga bröst. Bröst som jag hade men som är helt borta nu =(
Jag skär snart bort dem. Hellre det än se ut som jag gör nu. Jävla fladdrande saker.....
Jag bara tjuter och svär över dem. Jag har aldrig hatat något så mkt som mina bröst. Någonsin...."

Ett litet inlägg i en op-tråd. Var tom och köpte mig silikon inlägg på Lindex i helgen. Dem ökade väl typ en stl, men långt ifrån tillräckligt *suck*

Nä, så panik över beachen och resten över mitt liv om jag nu måste se ut så här =(

Någon som vill investera i/donera till mina nya bröst?? Ni får min själ på köpet =)

Godnatt på er mina vänner. Gosa med era boobisar =)

Kommentarer
Postat av: Tha redhead

Ähh lägg av, du har snygga bröst!! Och du har en "killerbody" ...du är snygg babe..kom ihåg det

Puss

2009-03-31 @ 19:46:54
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0