18/12-2010

Har vart på julklappshazard hos makarna Nylin. Var toppen att träffa er alla som var där. En del har man inte träffat på länge... Jättekul kväll/natt =)
För en gångs skull vann jag, brukar alltid ha otur men ikväll var jag den som vann mest. 5 paket =)



Hm vet inte hur jag ska ta detta... Jag vill vara med dig men samtidigt ta det lugnt... Känns som om jag är delad mitt i tu, hur fan ska jag tyda det. Är så trött på att göra som folk säger åt mig... Vill följa mitt eget hjärta nån gång.. Men samtidigt är rädslan där att göra nån besviken... Antingen mig själv eller nån annan... Hur ska jag göra... Lita på mig själv eller sunt förnuft från andra... Aaaaahhh, ibland vill jag bara skrika.... Slå bakut, visa en reaktion. Varför ska allt vara så svårt... Ibland önskar jag att jag inte är den jag är utan nån annan.... En oförstörd varelse, fri från svek, sorg och ett hjärta...

Sov sött alla...................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0