30 dagar av Sanning.

Dag 7 - Min bästa vän.(lördag)

Min bästa vän heter Anna. En rolig, sprallig o underbar tjej. Tyvärr har vi glidit ifrån varann under åren som gått, men vi börjar hitta tillbaka igen, så fort vi träffas är det som om vi aldrig varit ifrån varann.
Där har man en RIKTIG vän =) Alltid kul och träffa denna sötnos.

Dag 8 - Ett ögonblick.

Har ju två ögonblick. Det första är när dem la upp lilltösen på mitt bröst och hon gösade in sig vid mitt bröst =)
Det andra ögonblicket är ju också självklart =) Det är när dem la upp lillkillen och han gjorde likadant och hittade bröstet. Det är dem underbaraste, finaste och mysigaste ögonblicken i mitt liv <3





With love and a kiss from moi

Kommentarer
Postat av: tha redhead

Åh underbara underbara vän! Jag blir helt rörd! Sanna bästa vänner kan vara ifrån varandra flera år men ändå hitta tillbaka som vi! Puss

2010-12-20 @ 01:12:23
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0