30 dagar av Sanning.

Missade igår så här kommer båda dagarna.

Dag 4 - Det här åt jag idag.(igår onsdag)
Hm knappt jag vill skriva ner det, skäms lite för jag vet att jag får skäll från folk. But here we go =)

Frukost: te
Lunch: ingenting
Middag: blåbärssoppa
Kvällsmat: Ingenting om man inte räknar en hand full med chips, 2 glas julmust, 1 kopp blåbärssoppa. O nej jag bantar inte, har bara ingen aptit längre...



Dag 5 - Vad är kärlek.

Ja vad är det? För mig är det när man får fjärilar i magen när man tänker på den personen. Du vet inte vart du ska ta vägen för du blir så nervös. Du blir fjantig när du pratar om personen. Längtar efter att höra hans röst eller att få träffa han. Du vill sitta nära men är för blyg. Du tar försiktigt hans hand och hjärtat hoppar till när han rör vid dig. Att få kramas och få kramar. Få ömhet. Han visar vad han känner för dig och du visar honom. Du kan inte sluta tänka på han eller sluta titta i smyg =) Du litar på honom i vått o torrt och han ska kunna lita på dig med. Att bara vara kärleksfull =) Kyssar.



With love and a kiss from moi


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa, fyy syster..! Du får vara med mej en vecka så ska du se att du äter =P

2010-12-16 @ 14:22:29
URL: http://beestrong.blogg.se/
Postat av: Tha Redhead

Kommer mata dig som fan imorn o andra sidan blir det ju mera snacksliknande då med men iaf!



Fy på dig DU MÅSTE äta!



Ses imorn..ska bli så kul!

puss

2010-12-16 @ 22:25:11
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0