#Dag 3

Mina föräldrar

Min mamma heter Carina och är 51 år. Hon var 23 när hon fick mig och 29 när hon fick min syster.Hon träffade pappa när hon var 16, 17 år. Sen fölovade dem sig och sen gifte dem sig när jag var 4 år. Min mamma betyder enormt mycket för mig, hon har funnits där för mig och barnen i både vått och torrt. Visst att man var riktigt elak i tonåren, mycket man ångrar nu såhär efterråt. Men man ska inte titta för mycket bakåt utan det är här och nu som gäller och att man kan göra det bättre i framtiden. Jag är glad att jag har mamma och jag hoppas jag får ha henne länge framöver.

Min pappa heter Peter. Han blev bara 53 år, han gick bort för snart 4 veckor sedan efter en lång kamp mot cancer. Men till slut vann den. Man kan inte med ord förklara hur arg man är över denna hemska sjukdom. Men jag kan med ord förklara hur mycket pappa betydde och kommer alltid att betyda. Han var en man som aldrig bråkade med någon, det var tyvärr jag som bråkade i tonåren. Men jag vet att pappa brydde sig om mig och därav blev det konflikter. Han älskade naturen, vi åkte och fiskade när jag var liten till upp i tonåren. Gick på Omberg och tittade när vårblommorna kommit fram. Vi hade landet. Han tog med mig på några LHC matcher, o det var himla kul =)
Han fick uppleva 2 barnbarn och ett som är på väg. Han kämpade verkligen in i det sista att han skulle få se den 3e. Jag saknar honom så mycket och kommer aldrig glömma denna man, pappa, morfar, son, bror.


With love and a kiss from moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0