Glädje mitt i allt

Känns som om det var ett tag sen ja skrev. Har vart tufft sen den 20 november, men mitt i allt börjar jag se små glädjeämnen =) Bara tanken på framtiden skrämde ju skiten ur mig förut efter som man inte ville inse att pappa inte kommer finnas med i den, så jag såg bara 1 dag framför mig liksom. Men nu börjar det kännas bättre. Man blickar frammåt =)

Julmånaden är här, för en gångs skull känner jag ingen stress över julen detta år. Iofs beror det ju på att man inte behöver stressa med pyntet eftersom man inte kommer vara hemma då utan uppe i Piteå. Har bestämt mig för att följa med barnen upp dit. Även fast situationen är helt annorlunda nu än vad den var när vi planerade detta för 2 månader sen. Men det kommer nog att bli kul, dem där uppe är så underbara att det ska bli så kul att ses igen efter ca 4 år. Kommer hem 1 lr 2 dar innan nyår, och nyåret blir nog lugnt =) o hemma hos mig. Får väl se hur vi ska göra med barnen emellan oss.

På fredag ska jag ut =) Ska bli skoj ;)

Den 17e är det julhazard hos makarna Nylin, skoj skoj.


Och sen har ja klippt mig ännu kortare =)

Skitnöjd med både färgen och frisyren, men kommer INTE att gå vidare till så kort jag än gång i tiden hade =)

Nä denna månad blir underbar skulle jag tro *blink blink*



Imorgon ska vi ta farväl av vår älskade pappa. Blir en tuff dag =( Min lilla tös kommer att följa med oss, men inte Theo eftersom han är så pass liten att han knappt förstår det här alls. Pust och stön...

Ha det bra alla mänsker =)


With some kiss and love from moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0