Måndag 13/12-2010

I fredags var jag på dejt, en helt underbar dejt =) Var mycket trevligt och vi åt på Texas Longhorn och fortsatte till Bishops och jag testade 2 nya ölsorter. Sällskapet? Hemligt än så länge :p Men jag hoppas verkligen på att vi ses igen.

Lördags var jag hemma hos mamma och Pelle, vi åt lite gott och såg på Så mycket bättre på 4an, var ju finalavsnittet så jag var tvungen att kolla =) Dem flesta låtarna folket tolkade där var kanonbra. Men en låt som satte avtryck i mitt hjärta är när Lill-Babs sjunger Huvudet Högt. Satt och lyssnade på den igår och tårarna bara rann.. Lyssna på den, sorglig men bra.

Igår var det städdag, mycket och jag är ändå inte klar, har inte orkat springa upp på vinden än. Men jag måste!! Sen kom barnen hem, fick en stund med Theo för sen kom J och hämtade honom. Sen hade jag och tösen lite mys innan det var dags för henne att sova. Senare ringde den hemlige =) Kort samtal men otroligt skönt att få höra rösten.

Idag har vi bakat pepparkakor med Theo och J, jag fixade julköttbullar, janssons frestelse och revbensspjäll. Jag tjuvstartade på julmaten =) Gott var det i alla fall. Sen satt vi och pratade lite om resan. Sjukt att det är redan nästa vecka, vart har första veckorna på december tagit vägen egentligen? Sjukt.

I morrn bitti har jag möte på dagis, sen är det tid hos min läkare. O sen på kvällen kanske det blir lite film med P =)



With love and a kiss from moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0