Ge alltid kärlek till dem du älskar, tveka aldrig! Visa. Du vet aldrig när det är försent<3

Ja vad ska man säga. Inget blir som man tänkt sig. Som alltid med andra ord. Är så glad att jag har min karl vid min sida som stöttar genom det svåra.

När vi stod på gränsen mellan 2009 och 2010 så sa dem flesta att ett nytt år ger nya möjligheter och en ny framtid. Visst det är sant. Men det enda jag kan tänka på är att det kommer bli ett sorgens år. Jag vet vad jag och andra har framför oss. Det går inte att undvika, hur man än vrider och vänder på allt så kommer sorgen att finnas här.

Dock är något väldigt positivt på denna svåra väg framåt. Och det är att pappa är ett mirakel. Han har genomgått 2 operationer, flera cellgiftsbehandlingar och flera röntgen. I nov förra året så visade röntgen på en liten mörk fläck. Positivt eftersom den andra tumören som opererades bort kom tillbaka i samma stl bara 6 mån efter. Sen har han gått igenom2 lr 3 cellgiftsbehandlingar. Gjorde en röntgen för nästan 2 v sen och häromdan fick vi svaret. Samma svar som förra röntgen. Vilket innebär att dem här starka behandlingarna har hjälpt lite, iaf bromsat upp förloppet. Min pappa är ett mirakel för statistiken är inte speciellt ljus för personer med den sortens hjärntumör att ens leva i ett år. Det är nästan 1 år och 3 månader sen vi fick vetat att han var så sjuk. Men runt 1 år och 9 månader sen som han började känna av domningarna. Kunde inte vara gladare. Därför har jag så svårt att förstå att en viss människa har mage att påstå att jag inte skulle bry mig om min egen pappa!!

Jag tänker verkligen på alla som förlorar sina nära och kära i denna hemska sjukdom. Därför finns mina tankar just nu hos en "släkting" och hennes familj. Mina varmaste tankar och kramar finns där nu...
Jag bara önskar att alla som drabbas av cancer skulle slippa denna smärtan som medföljer. Varför kan man inte bara få va någolunda pigg så man får en underbar tid med dem nära <3

Oh ja. Snälla hjälp forskningen om cancer, en liten slant spelar stor roll i forskningen för att hitta ett botemedel.

Kram till er alla som antingen är sjuka eller har en närstående som är sjuk!!

Love you all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0