Förkyld =(

Gud så trist... Börjat nysa och ha mig, näsan börjar kännas igensvälld.. Typiskt nu när man bara vill fixa allt så det verkligen känns som vår hemma också. Gardinerna måste upp, fönsterputsning, rensning av ungarnas rum då dem är experter på att ta sönder saker m.m. Och lite påskpynt, även fast det knappt blit nåt firande av påsken i år här hemma- Barnen är borta hos tjejerna som blev jätteglada att dem skulle vara där för då fick dem en anledning att äntligen fira. Själva ska vi på lördagen till Elmia. För första gången för mig =)

Fast nu när jag tänker efter. Har det börjat bildas nån pollen ute? Känns som om det kanske är tidigt men jag vet inte.. Förra året drabbades jag ju, så varför inte?

Om 2 veckor på lördagen så fyller vår lilla prins 3 år =) Gud vad tiden går snabbt, Tova blir 5 i höst och då är det ju nästan dags att börja kolla sexårs.. Jisses, snart blir ju jag 30 =0 Nä inga mer tankar så långt frammåt =) Hihi

Får se om vi hinner idag, i så fall tänkte jag att vi skulle sätta upp fjädrarna i busken på altan. Annars blir d av i veckan och en sväng till plantagen för att köpa dem där vackra pelargonerna( om dem finns, dem är nämligen lite ovanliga. Dem vanliga hatar ja, haha) Älskar ovanliga blommor, som tex 5 st frön jag satt nu =D

Clitoria heter denna blomma o som ni ser så förstår ni nog varför =)



Hoppas så mkt att jag lyckas driva upp den bara. Nog snackat nu, dags för mat =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Jag gillar bloggandet:-D Bra där!!!



Najs blomma, först när ja bara såg bilden tyckte ja att det såg ut som en klitta haha:-D

Men namnet är ju som sagt var inte så underligt;-)



vi ska med till Elmia på lördag, ska bli najs som fan!



Pusss

2010-03-28 @ 15:31:36
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0