Vet ej..... nånting längre...

Vet inte vad man ska tro.. Är det sanningen man får höra eller är det en fasad som spelas upp för att skydda oss andra från det onda? Och varför kan man i så fall inte få reda på sanningen från andra om det nu är lögn alltihopa...

Jag vet inte... Och det knäcker mig.. En stor klump i halsen, i hjärtat som kramar musten ur en efter ett samtal eller en träff.. Spelar hjärnan ett spratt med mig? Att jag får sanningen men lyssnar inte ,utan i min värld så är allt bra?

Vet varken ut eller in längre... Så mycket jag måste göra, verkligen borde göra men inte tar mod till..  Jag kan inte. Jag vill inte se.. När jag blundar är allt bra, som vanligt, lyckligt och underbart... precis så det ska vara.
Men när jag öppnar ögonen tränger den bittra verkligheten på, som ett slag i ansiktet visar den sitt rätta jag...



With <3


Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Vännen, ja lider med dig:-( Hör av dig om du vill prata

2010-03-27 @ 12:42:14
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0