Måndag 29/11-2010

Jag går här helt ensam och tänker på dig.

Jag har ditt halsband i handen o undrar om du tänker nåt på mig.

Jag tänker så mycket på dig och det gör så ont i mitt hjärta.

När jag tänker på dig och hon, känner jag så enorm smärta.

Det är så ensamt o kallt ute och en massa snö.

När jag ser dig framför mig, känns det som jag ska dö.

Jag går här alldeles ensam, det är ingen som stör.

Det är väldigt ledsamt, jag vet inte längre vad jag gör.

Jag borde sluta tänka på hur det vi hade tillsammans var.

Men det är svårt när jag har så mycket känslor kvar.

Jag är så förvirrad,arg, ledsen och skör.

Varför gjorde du så här mot mig för?

Att tänka, älska och känna i hjärtat är ingen dans.

Jag kanske borde ge mitt hjärta och livet en ny chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0