I wanna feel what love is...

Vad jobbigt det är när man drömmer om en person flera nätter på raken, man kan inte släppa tankarna på honom. Han bara finns där. Ser hans ansikte framför mig hela tiden. Känner verkligen att jag skulle vilja lära känna honom mer =) Men det är bara att glömma, han har en flickvän, tyvärr...

Har verkligen suttit och funderat på kärlek sista tiden. Det är ju rätt skönt att vara singel, just det här att göra vad man vill, slipper på att tänka på en annan m.m. MEN det är väldigt ensamt att komma hem.. Speciellt när man lagt barnen och man bara sitter här och glor framför datorn. Jag saknar verkligen ömheten, känna sig älskad, bara sitta och kramas och gosa, närheten liksom. JAG vill känna mig SPECIELL.... Känna att han verkligen vill ha mig, att han verkligen gör vad som helst för att få mig.....

Men jag antar att man inte kan få allt detta... Och sen är frågan, vart finns just HAN? Mannen i mitt liv? Mannen med stort M!

Ooohh, jag kan sitta i all evighet och grunna och tänka.. Han kommer väl när tiden är rätt. Men jag vill inte vänta tills jag är gammal och grå.. Är det för mkt begärt att jag vill uppleva riktig kärlek med stormande känslor och hett sex?


****

I slutet av april nu har jag 2 konsultationer att gå på. Plastikhuset och Plastikakademin. Nervöst =) Men ev kommer jag nog inte boka en OP tid förrän efter sommaren. Så det blir mina små och tråkiga bikinis denna sommar med =/ Men förhoppningsvis har jag beachkroppen färdig till 2012 i alla fall =)

Nä, nu blir det lite fix och sängen för att kolla film.. Ensam tyvärr =(

Puss på er folket, Love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0