Onsdag 20/4

Gud vad snabbt tiden går. Känns som om man gick in i april alldeles nyss och snart är april ett minne blott för denna gång. Skitgött väder har vi dock :)

Ett stort grattis till min underbara syrra som fyller 23 idag :)  Hurra hurra hurra hurra! Bara 2 år kvar till 25 ;p

I fredags var vi på Ghingis, jag, Johan, syrran o Dennis. Mkt gott men som vanligt åt man för mycket. Tidigare på dagen kände jag av min magkatarr igen *suck* Åkte hem skapligt på kvällen pga det onda och dagen efter hade jag så ont, knappt sovit en blund under natten. Så jag blev tvungen att avboka dejten med Anna på lördagen, jättetråkigt, ville ju verkligen träffa henne. Men det får bli en annan helg :)

Har inte gjort så mycket nu i veckan, i måndags så var vi ute väldigt mycket, underbara sol ;) såg att man fått lite färg efter den dagen. Var ute en sväng igår efter dagis med theo.
Var även på möte på AF igår, mycket bra möte :) Börjar arbetsträna på tisdag den 26e. Inte långt kvar, lite nervös men så himla sugen på att komma igång så jag ser bara positivt med det. dessutom är det en sån arbetsplats man kan gå ifrån i fall det blir för mycket. Man kan säga ifrån om man tagit på sig för mycket och inte klarar mer. Dem vet allt om mig så det är bara bra.

Påsk snart då, får väl se om det blir knytis här hemma hos mig. Ska ju bli fint väder och då har vi ju hela baksidan att vara på :)

Försov oss i morse :/ så det blir hemmadag för theo idag men vi ska ut en sväng senare. Tydligen har det var strömavbrott i natt också, klockradion stod och blinkade när vi vaknade.

Igår fick jag mina nya töjörhängen, blev superglad. Tänk att så små saker kan få en glad haha.. Så snart kan jag få in mina neonrosa tunnlar :)

Nähä, hej svejs mina vänner. Vi hörs :) Puss

Kommentarer
Postat av: maria

tack så mkt! hoppas du får en underbar påsk iaf med kiddsen :D

2011-04-22 @ 19:48:41
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0