Theos födelsedag och annat =)

Har inte hänt så jättemkt sen sist men lite update skadar ju inte =)

Mailade min handläggare på AF i förra veckan och undrar varför det tar sådan tid för mig att få börja. Allt var ju nästan klart när jag var på besök där jag ska vara. Chefen skulle bara kolla tider och när jag kunde börja liksom. Men nej då, då är handläggaren på semester under en hel månad =( Suck säger jag bara. Kan man inte då lämna över sitt ärende till någon annan i stället eller? Vänta och vänta och se hur mina dagar tickar bort.. Dessutom är jag ju så sugen och inspirerad nu att få sätta igång =) Men idag fick jag iaf ett papper från AF att hon vill träffa mig i nästa vecka så jag håller tummarna för att det är nåt positivt eftersom jag inte trodde att vi skulle ses något mer. Bollen är i rullning iaf, så får man se på den saken.

I Lördags grillade vi här hemma, mysigt och så himla gott. Mums=)

I söndags fyllde Théo aka Lillemannen 4 år. Inte så liten längre dock, men för mig kommer han alltid vara lillemannen eller bubben. Han kommer nog hata mig för dessa smeknamn när han blir stor, haha.

I går så tog jag bort stödhjulen på Tovas cykel, jag var jätteorolig för att hon skulle ramla. Jag sa att jag skulle hjälpa henne så hon inte ramlade, mer hnner jag inte säga förrän hon susar förbi mig och skrattar =) Det var den träningen, haha. Jätteduktig min tjeja =)


Mina gullegrisar från förr förra året =)

Hade tänkt lägga upp filmer från theos dag och när tova cyklar men det går ju inte lägga upp filmerna från datorn =( Om någon vet hur man gör förutom att jag ska behöva lägga upp dem på Youtube för att få in dem så får ni gärna hojta till i kommentarsdelen =)

På fredag blir det Ghingis med bästa syrran Johanna, hennes karl Dennis och Johan. Ska bli så gött så =)

På lördag ska jag träffa min underbara rödtopp =) You know who you are =) Kommer också bli väldigt trevligt. Så himla kul att vi börjar umgås igen.. Löv U.

Well, i share som Love to all the ppl =)


Daddy, my heart is so filled with sorrow and a desperate longing for you <3
I need you here, i need to hear youre voice...
Love you so much!
Youre grandchildren talks about you like every day and i know that they miss you too..
I look up in the sky at night and watch the stars that are shining so bright and twinkle, thinking that is you who watching over us <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0