Tillägnad dig pappa <3

Igår var vi vid graven. Kändes så himla konstigt på något sätt men det var samtidigt så himla skönt att få se din fina viloplats med denna fina gravsten. När vi stegade upp mot dig så var det precis som att du väntade på oss, visste att vi skulle komma och välkomnade oss med värme. För det var just bara din sten på den raden som lystes upp av solen. Jag vet att det var du :)




Blommorna som ligger ner med stenhjärtat är en hälsning från oss, om hur mkt vi saknar dig
och älskar dig!
Påskkycklingarna är från Tova och Theodore, dem ville följa med men jag lovar pappa, nästa
gång följer dem med för att hälsa på dig.


Vad jag saknar mest.

Jag önskar jag hade en burk med din doft
din rena saknade doft
en burk med dina kramar
och känslan av din skäggiga haka

Alla nätter jag legat vaken
för jag tänkt på dig
alla nätter jag blundat
och sett dina trötta plågade ögon

Varje gång jag tittar mig själv i spegeln
så ser jag dig
gråter för att jag har din mun och näsa

Gråter för att jag inte har dig
!

Älskar dig pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0