Tisdag o underbara tisdag :)

Tjohoo. Gått över förväntan idag, något trött i huvudet men va fasen gör det. Har haft så kul. När jag kom vid kl 13 så började jag och M på "Lilla boden" en liten hörna i självaste butiken där en del omgjorda saker hamnar och andra som ska exponeras. Var jättekul att få inreda där det första man gjorde :) Sen blev det lite plock bland kläder och gardiner. Får se vad morgondagen bjuder på. man känner sig lite tafatt så här i början, man vet inte riktigt vad man ska göra och sen hålla reda på allt var det ska ligga. En utmaning kan jag säga :) Men det är det som lockar och som jag saknat förr.

En underbar dag med andra ord :) Så här bjuder jag på hur jag mår idag...Nu... med musik :)






Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0