Lite glamour mitt i allt =)

Gud vad jag längtar till den 5e mars. Ska bli stylad o sminkad som en modell och fotograferas. Ska bli så skoj, och på kvällen dessutom är det tjejkväll, nåt som planerats sen länge. O vad kan då inte bli bättre än att man kommer dit helt iordninggjord =) Hoppas bara man kommer att ha råd att köpa några kort och att dem blir bra dessutom =)

Oh, denna vecka alltså.. Hoppas det inte blir värre för det har varit riktigt jobbigt.
I morgon är det urnsättning. Nästan känner ångesten smyga sig på när jag tänker på den. Är så knäppt, men jag kan fortfarande komma på mig själv att tänka, att det var länge sen jag ringde till pappa o att jag ska ringa. Sen kommer verkligheten i fatt o man får en sån tyngd över hjärtat för att man inte kan ringa och prata med han. Men jag pratar med pappa ibland innan jag ska sova. Känns som en tröst liksom. Kan inte fatta att det snart gått 3 månader sen han somnade in. Helt ofattbart =( Och såret i hjärtat är precis lika färskt som då... Känns ändå på nåt sätt som igår man skrattade och pratade med honom.. Han hade ju sin humor kvar ända till slutet =)

Nä, usch, nu får jag världens klump i halsen igen.. I alla fall så saknar jag/vi honom enormt mycket och vi älskar honom så. En självklarhet att vi kommer vara med i morgon.

Nästa vecka är det bouppteckning. Sen tror jag att alla formaliteter ska vara färdigt. Så då kan man på nått sätt gå vidare utan att behöva tänka på såna saker. Ska bara försöka komma på vad det är för minnessak av pappas saker man vill ha. Vill inte tänka på det men måste ju det innan mötet nästa vecka.

Nä nu ska jag fösöka få lite saker gjorda här hemma innan det är dags att hämta lillkillen.. Imorgon blir det sovmorgon, vilket är jätteskönt. Sen är det dags att ta tag i verkligheten.

Puss på er alla =)

Love you Daddy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0