What to do... Orkar inte mer.

Jag ger upp!!! Jag har försökt och försökt så jävla länge. Jag har inte fått några svar eller förstående för vad i helvete som har hänt. Barnpsykologen, råd och stöd eller andra instanser, inget hjälper ju =( Jag orkar inte mer, jag har gjort allt känns det som. Har levt i det nu fram o tillbaka i runt ett år. O har fortfarande inte fått svar. Enda man får tillbaka är att umgås mer med henne. Men vad fan gör jag då, umgås med henne hela tiden ju. Det är stackars theo som kommer i kläm. Ingen uppmärksamhet knappt för honom. Vilket börjar märkas då han ger sig på o ta sönder saker och ritar på tapeten. JAG HAR FÅTT NOG!!!!!!!!! För mitt i allt måste jag koncentrera mig på annat, jag försöker själv att gå vidare i mitt liv men just nu känns det som om jag bara går bakåt pga henne. Har urnsättning på fredag, kommer bli skitjobigt igen. Är som att ta farväl för en tredje gång =( Sen har jag arbetsträningen på G.. Men hur ska jag klara av det när jag knappt hinner med mig själv som det är nu? Har bara lust o lägga mig i sängen o bara va där..... Folk tycker säkert jag är svag men att behöva leva med skrik och elakheter från henne varje dag, timme för timme är utmattande..

Jag har pratat o pratat med henne, frågat varför hon är så arg m.m. Svårt att få en 5åring att säga varför men med andra ord kan man komma långt. Men man får inga svar alls. Jag har luskat o luskat men nu är jag uttömd på energi.. Vill bara gå härifrån *suck*
Jag behöver hjälp o jag ska väl inte säga att jag inte fått hjälp heller, det är bara det att det inte har hjälpt. Jag vet inte hur långt jag ska behöva gå men snart ger jag upp när det gäller henne, då får nån annan ta över...
Ärligt talat är det som att ha en urjobbig o hemsk tonåring här hemma. O det vet nog dem flesta hur det kan va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0