20110115 Lördag

Snart ska vi gå till mamma där min syster och Dennis är med sin sockersöta Julia =) Har längtat så mycket efter denna dagen jag får träffa tösen. Myspys med bebisar <3

Sen så ska barnen sova hos mormor i natt, få lite ordentlig sömn. Sömnen har vart helt fucked up denna veckan.. Känt mig som en levande död som vandrar omkring fast förutom matlusten då haha...

Ikväll blir det myspys, mycket trevligt =)

Förkylningen verkar ha släppt sitt tag om mig nu iaf, lite snuvig men annars mycket bättre än på väldigt lång tid.

Börjar bli lite smått köpsugen på en ny soffa, vill ha en svart eller mörkgrå divansoffa, 3 sits eller hörndivan =) Har kollat runt lite men det är ju inte billigt direkt. Jajja, har mina favoriter så vi får väl se när det kan bli av. Är väldigt sugen också på att tapetsera hallen och sovrummet, skaffa nya köksmöbler och utemöbler till våren. Stora drömmar men liten ekonomi =/ Men förhoppningsvis så är det ändring av det ekonomiska snart. Arbetsträning på G, bara invänta läkarens bedömning tillsammans med APU från AF. Hoppas hoppas =) Några mirakel kan väl få ske i mitt liv nån gång tycker jag.

Vill flytta härifrån med, kommer bli skit av dem bra områdena i skäggetorp nu när det nya bolaget tar över efter graflunds, tyvärr samma bolag som har rosengård i malmö =/ Iofs kanske dem kan va bra här, men det återstår att se.. Vi alla vet ju att skägget förfaller nu för tiden *suck*
Men lättare sagt en gjort att flytta, helst skulle man ha hus men det är också en dröm.. långt borta... Börja om på nytt i ett annat land kanske =)

Nä nu måste jag fixa iordning mig =)

Puss på er mina vänner, Love you all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0